Formularz rekrutacyjny

Wstęp na studia jest wolny. Przyjmowani będą kandydaci, którzy we wskazanym terminie dokonają rejestracji oraz złożą właściwe i kompletne dokumenty. Pierwszeństwo w przyjęciu na studia mają Kandydaci posiadający najwyższe wyniki z egzaminu maturalnego/egzaminu dojrzałości z biologii i chemii, a w dalszej kolejności bierze się pod uwagę wynik egzaminu z fizyki lub matematyki i języka obcego. Kandydaci na kierunek Ratownictwo medyczne zobowiązani są przystąpić do testów sprawnościowych organizowanych przez Uczelnię. Od kandydatów wymaga się przebiegnięcia dystansu 500 m dla Pań i 1000 m dla Panów w czasie nie dłuższym niż 5 minut. Test oceniany jest w skali zaliczony/niezaliczony.
Zwolnieni z testów są kandydaci, którzy na świadectwie ukończenie szkoły średniej uzyskali ocenę bardzo dobrą z Wychowania fizycznego.

 

Informacje dotyczące terminu przeprowadzenia testu sprawnościowego zostaną przesłane kandydatom na maila podanego w zgłoszeniu.

 

W sytuacjach nieprzewidzianych w opisie rekrutacyjnym decyzję podejmuje Rektor Uczelni.

Rekrutację przeprowadza i decyzję o przyjęciu lub nieprzyjęciu na studia podejmuje Dziekan Wydziału.

Postępowanie kwalifikacyjne polega na sprawdzeniu dokumentów kandydatów pod względem wymagań formalnych, a w miarę zaistniałej potrzeby na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem (decyzje w tej spawie podejmuje Dziekan Wydziału).

Od decyzji Dziekana Wydziału służy odwołanie do Rektora w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

Podstawą odwołania może być jedynie wskazanie naruszenia warunków i trybu rekrutacji na studia.

Decyzję w sprawie przyjęcia na studia podejmuje Rektor po rozpatrzeniu odwołania. Decyzja Rektora jest ostateczna.

Wyniki postępowania rekrutacyjnego są jawne.

Postępowanie rekrutacyjne na studia składa się z następujących elementów:

  • rejestracji na studia,
  • złożenia dokumentów,
  • postępowania kwalifikacyjnego,
  • wydania decyzji o przyjęciu na studia.

Rejestracja kandydatów na studia prowadzona jest w formie elektronicznej na stronie internetowej www.wszoz.edu.pl.

W celu rejestracji kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia jest zobowiązany:

  • wypełnić i zatwierdzić formularz zgłoszeniowy z danymi osobowymi w uczelnianym systemie elektronicznym na stronie internetowej www.wszoz.edu.pl,
  • wnieść opłatę rekrutacyjną oraz wpisowe  w ustalonej wysokości.

Opłata rekrutacyjna nie podlega zwrotowi  z zastrzeżeniem nieuruchomienia studiów z powodu zbyt małej liczby osób przyjętych.

Kandydat ubiegający się o przyjęcie na studia składa w biurze rekrutacji następujące dokumenty:

  • wydrukowany i podpisany formularz rekrutacyjny
  • świadectwo dojrzałości oryginał lub odpis,
  • kolorowe zdjęcie o wymiarach 35 × 45 (2 szt.) oraz dodatkowo to samo zdjęcie w wersji elektronicznej o wymiarach 20 mm x 25 mm w rozdzielczości co najmniej 300 dpi,
  • orzeczenie lekarza medycyny pracy stwierdzające brak przeciwwskazań do podjęcia studiów na wybranym kierunku,
  • wypis z dowodu osobistego,
  • dowód wniesienia opłaty za postępowanie związane z przyjęciem na studia.

    Wysyłając zgłoszenie oświadczasz, że „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji przez Wyższą Szkołę Zawodową Ochrony Zdrowia TWP w Łomży z siedzibą w Łomży, ul. Mickiewicza 59, zgodnie z art. 23 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119) od dnia wejścia w życie w/w. rozporządzenia."

    Pliki do pobrania
    Formularz zgłoszeniowy na studia I stopnia
    Uchwała Nr 2/2024 Senatu Wyższej Szkoły Zawodowej Ochrony Zdrowia Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Łomży z dnia 28.06.2024 r. w sprawie warunków i trybu rekrutacji oraz formy studiów na rok akademicki 2025/2026